Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Graphics Intro 64kB Using OpenGL
Hanko, Zdenko ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
This bachelor thesis describes the process of making graphical intro, where the executable file on the output is within 64kB. For it's creation an OpenGL is used together with various methods designated for similar problems. The result is a graphical scene, which shows a village surrounded by walls and towers. The final demo is not larger than 64kB.
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Bobuľa, Matej ; Milet, Tomáš (oponent) ; Matýšek, Michal (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca rieši problematiku tvorby grafického intra v OpenGL s obmedzenou veľkosťou na 64kB. Popisuje použité metódy, vďaka ktorým sme schopný takéto intro vytvoriť. Medzi tieto metódy patrí: procedurálne generovanie terénu, procedurálne generovanie textúr, osvetlenie, animácia a tvorba časticových systémov. Taktiež sa zaoberá metódami na redukciu veľkosti výslednej aplikácie ako nastavenie kompilátoru a komprimácia súborov. Výsledkom je nočná prechádzka po sopečnom ostrove. Vytvorené grafické intro svojou veľkosťou nepresahuje hranicu 64kB.
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Obrtlík, Petr ; Milet, Tomáš (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku tvorby grafického intra s omezenou velikostí. Práce popisuje využívané metody pro tvorbu grafického intra. Zabývá se procedurálním generováním objektů a textur, jednoduchým generováním částic, vykreslováním vodní hladiny s reflexí a refrakcí, vytvářením stínů, osvětlení, nastavením kompilátoru a komprimací výsledného souboru. Výsledkem je kreslená krajinka simulující průběh dne. Vytvořené grafické intro má velikost menší než 64kB.
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Drobisz, Tomáš ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Sumec, Stanislav (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje techniky použité při vytváření grafického intra, jejich výhody a nevýhody při dosahování limitů omezení výsledných spouštěcích souborů, dále pak historii demoscény, seznámení s knihovnou OpenGL. Výsledkem práce je implementace grafického intra se spustitelnou verzí nepřekračující limit 64kB.
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Věrný, Jan ; Matýšek, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením grafického intra s omezenou velikostí spustitelného souboru. K dosažení tohoto cíle bylo využito OpenGL společně s metodami procedurálního generování, exe packer a různá nastavení kompilátoru. Výsledkem je spustitelný soubor nepřesahující velikost 64kB, který zobrazuje cestu Marťanských vesmírných lodí k planetě Zemi.
Graphics Intro 64kB Using OpenGL
Hanko, Zdenko ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
This bachelor thesis describes the process of making graphical intro, where the executable file on the output is within 64kB. For it's creation an OpenGL is used together with various methods designated for similar problems. The result is a graphical scene, which shows a village surrounded by walls and towers. The final demo is not larger than 64kB.
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Bobuľa, Matej ; Milet, Tomáš (oponent) ; Matýšek, Michal (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca rieši problematiku tvorby grafického intra v OpenGL s obmedzenou veľkosťou na 64kB. Popisuje použité metódy, vďaka ktorým sme schopný takéto intro vytvoriť. Medzi tieto metódy patrí: procedurálne generovanie terénu, procedurálne generovanie textúr, osvetlenie, animácia a tvorba časticových systémov. Taktiež sa zaoberá metódami na redukciu veľkosti výslednej aplikácie ako nastavenie kompilátoru a komprimácia súborov. Výsledkom je nočná prechádzka po sopečnom ostrove. Vytvorené grafické intro svojou veľkosťou nepresahuje hranicu 64kB.
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Věrný, Jan ; Matýšek, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením grafického intra s omezenou velikostí spustitelného souboru. K dosažení tohoto cíle bylo využito OpenGL společně s metodami procedurálního generování, exe packer a různá nastavení kompilátoru. Výsledkem je spustitelný soubor nepřesahující velikost 64kB, který zobrazuje cestu Marťanských vesmírných lodí k planetě Zemi.
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Obrtlík, Petr ; Milet, Tomáš (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku tvorby grafického intra s omezenou velikostí. Práce popisuje využívané metody pro tvorbu grafického intra. Zabývá se procedurálním generováním objektů a textur, jednoduchým generováním částic, vykreslováním vodní hladiny s reflexí a refrakcí, vytvářením stínů, osvětlení, nastavením kompilátoru a komprimací výsledného souboru. Výsledkem je kreslená krajinka simulující průběh dne. Vytvořené grafické intro má velikost menší než 64kB.
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Drobisz, Tomáš ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Sumec, Stanislav (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje techniky použité při vytváření grafického intra, jejich výhody a nevýhody při dosahování limitů omezení výsledných spouštěcích souborů, dále pak historii demoscény, seznámení s knihovnou OpenGL. Výsledkem práce je implementace grafického intra se spustitelnou verzí nepřekračující limit 64kB.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.